El Corte Inglés d'Elx renova la seua posició com a col·laborador, un any més, del propòsit pedagògic de la Fundació del Projecte Pusol per a l'educació i la cultura. Sempre amb la finalitat d'assegurar la conservació del patrimoni i cultura local que alberga el Museu Escolar de *Pusol, El Corte Inglés se suma a altres organitzacions de la ciutat contribuint així al sosteniment econòmic d'aquesta Fundació. Des de l'any passat 2016, un grup d'empresaris il·licitans va emprendre la tasca de crear una fundació que protegira el Projecte Pedagògic, la fi principal del qual és la salvaguarda de la cultura del poble il·licità i la seua difusió per mitjà de l'educació, sumant-se El Corte Inglés d'Elx com a patrocinador inicial del Projecte.

En la imatge apareix el director del Museu Escolar de Puçol, Rafael Martínez i Miguel Garberí, director d'El Corte Inglés d'Elx.

• El Corte Inglés Ciutat d'Elx continua amb el seu suport a la Fundació del Projecte Pusol per a l'Educació i la Cultura