La nova pàgina web del Museu Escolar de Puçol, finalista als Premis Web d'Alacant

16-11-2016

Demà a les 21 hores es celebra a Alacant la gala de lliurament de premis que organitza el Diari La Veritat

El passat mes d'octubre, el Museu Escolar de Puçol canviava la seua imatge en Internet amb la renovació de la pàgina web, molt més visual i innovadora en la qual s'inclou ara, a més, un catàleg de les seues col·leccions per a consulta lliure i totalment accessible. Mediaelx ha sigut l'empresa il·licitana encarregada del disseny i programació del nou assetge web del Museu Escolar de Puçol, sent ells també els que, fa quasi deu anys, van ajudar al Projecte a fer el pas al món web amb el disseny de la seua primera i anterior pàgina.

Mediaelx i el Museu Escolar de Puçol van presentar la recentment estrenada web als Premis Web de la província d'Alacant, que organitza anualment el Diario La Verdad per a promoure i reconèixer el treball d'aquells que desenvolupen activitats en el mitjà d'Internet. La setmana passada es van fer públics els possibles guanyadors d'aquests premis, estant el Museu Escolar de Puçol entre els quatre finalistes de la categoria web institucional.

Aquest dijous 17 a les 21 hores es celebra a Alacant la gala de lliurament de premis, que donarà a conèixer definitivament als guanyadors de cadascuna de les categories, i a la qual assistiran representants tant de l'equip de treball del Museu Escolar de Puçol com de Mediaelx.

• La nova pàgina web del Museu Escolar de Puçol, finalista  als Premis Web d'Alacant