19-11-2016

Fernando García i Antonio Perán vénen cooperant mútuament des de fa anys

L'empresa il·licitana Pikolinos, des de la part de la seua Fundació Juan Perán, col·labora amb el Centre de Cultura Tradicional Museu Escolar de Puçol i el seu Projecte Pedagògic des de fa anys. Així, divendres passat 18 de novembre, el Director del Museu Fernando García i el president de la Fundació Antonio Perán van signar per un any més el Conveni de col·laboració mútua que implica, entre altres coses, recolzar el funcionament diari del Projecte Pedagògic i Museístic, i el manteniment i cessió de les peces del Museu del Calçat que Pikolinos alberga en les seues instal·lacions de Torrellano.

Aquesta trobada també va servir perquè tots dos pogueren posar-se al dia dels últims esdeveniments esdevinguts sobre el Museu Escolar de Puçol, especialment dels avanços que José Antón, president de la Junta Directiva provisional que pretén solucionar els problemes financers del Projecte, està duent a terme en aquestes setmanes, ja que Antonio Perán i Pikolinos són membres d'aqueixa Junta que té per objectiu principal salvaguardar el Projecte de Puçol.

• El Museu Escolar de Puçol i la Fundació Juan Perán Pikolinos signen un any més el Conveni de col•laboració