23-11-2016

Raquel Huete va estar acompanyada en tot moment durant la seua primera visita al Centre de Cultura Tradicional per José Antón i Pilar Maciá de Visit Elx

A principis d'aquest mes de novembre, la Directora General de Turisme de la Generalitat Valenciana Raquel Huete va recórrer el recinte expositiu del Museu Escolar de Puçol, amb la companyia de Pilar Maciá de Visit Elx, del nou President de l'Associació José Antón i d'Isabel Picó, Directora del Col·legi.

Els alumnes de Puçol van guiar alguns dels espais del Museu, com l'ofici del palmerero o l'entrada als oficis del carrer d'El Salvador. No obstant açò, Raquel Huete va quedar especialment encantada amb l'exposició temporal "Agència de Viatges Pusol. Els començaments del Turisme", que recrea una petita agència de viatges de la dècada dels 60-70, ja que va treballar en un d'aquests negocis dins del sector turístic.

La Directora de Turisme de la Generalitat va conèixer de primera mà el Projecte Museístic i Pedagògic de Puçol, valorant el seu gran potencial a nivell pedagògic, cultural i turístic.

• El Museu Escolar de Puçol rep la visita de Raquel Huete, Directora de Turisme de la Generalitat Valenciana