29-11-2016

Amb la creació i el disseny de la nova pàgina web, Mediaelx s'uneix a les empreses il·licitanes que participen en la nova etapa que emprèn el Projecte Puçol.

Ahir acudia al Museu Escolar de Puçol Miguel Moreno, Soci i Gerent de l'empresa de disseny i programació de pàgines web Mediaelx, per a signar al costat del Director del Projecte Fernando García un Conveni de col·laboració. Aquesta cooperació es centra principalment en la creació i el manteniment del nou espai web del Museu Escolar de Puçol. No obstant açò, aquesta col·laboració no naix d'ara, ja que l'empresa de Miguel Moreno va ser la que, fa quasi deu anys, va crear la primera web del Museu Escolar de Puçol i la que s'ha encarregat del seu continu manteniment.

El nou lloc web del Centre de Cultura Tradicional -que encara es troba en progrés- té una imatge molt més visual, innovadora i accessible, i està concebuda per a ser una pàgina en constant canvi. La gran novetat resideix en la secció "Col·lecciones", on de forma gradual s'aniran publicant els fons museístics amb els quals explica el Centre, amb la seua respectiva fitxa tècnica. No obstant açò, el disseny de la web suposa només l'inici d'aquesta iniciativa amb Mediaelx, el següent pas serà crear una tenda online de les publicacions i productes típics del Camp d'Elx que estan habitualment en la seua tenda-museu.

Mediaelx s’agrega a les empreses il·licitanes que recolzen activament al Museu Escolar de Puçol en aquesta nova etapa que té per objectiu modificar el seu model de gestió econòmica, per a estabilitzar-ho i salvaguardar tant el Projecte Educatiu com el Patrimoni Cultural Immaterial que conserva des de fa quasi cinquanta anys.

• El Museu Escolar de Puçol i Mediaelx signen un Conveni de col•laboració per a la renovació de la seua pàgina web