La Junta Directiva del Projecte Puçol treballa en la constitució de la Fundació

19-01-2017

El suport econòmic augmenta alhora que la Junta Directiva continua gestionant la seua transformació a Fundació de nom "Projecte Puçol per a l'Educació Fernando García Fontanet".

Des del setembre passat, la Junta Directiva es reuneix durant una jornada al més en les instal·lacions del Museu, per a solucionar la problemàtica financera del Projecte Pedagògic i Museístic de Puçol. Els membres de la Junta, representants de l'Ajuntament d'Elx, periodistes, empresaris i particulars, es van marcar com a objectiu la creació d'una Fundació. La constitució d'aquesta Fundació continua en tràmit a dia d'avui.

La situació del Museu Escolar de Puçol ha canviat en els últims mesos. Des que es creara l'esmentada Junta, al capdavant de la qual està José Antón Puntes, nombroses empreses i particulars coneixedors de l'envergadura d'aquest Projecte, reconegut per UNESCO com a Patrimoni, s'han interessat i preocupat en la seua salvaguarda econòmica. En les últimes setmanes aquests empresaris han signat amb Fernando García i José Antón el Conveni de col·laboració amb el Projecte Puçol, per a assegurar econòmicament el seu desenvolupament educatiu i cultural.

• La Junta Directiva del Projecte Puçol treballa en la constitució de la Fundació