Ibidem i Projecte Puçol signen un conveni de col•laboració

13-03-2017

El conegut bufet d'advocats especialitzats en la protecció de l'estratègia empresarial, Ibidem, ha signat un conveni de col·laboració per a promoure i contribuir al desenvolupament del Projecte del Centre Cultural Tradicional- Museu Escolar de Puçol inscrit per la UNESCO en el Registre de Bones Pràctiques de Salvaguardia del Patrimoni Cultural Immaterial, des de 2009.

Aquest despatx professional es suma així a la valuosa labor del Projecte Puçol que al llarg d'aquests anys ha generat un extraordinari fons etnogràfic i ambiental i que compta amb centenars d'objectes i registres orals del Camp i la ciutat d'Elx. Tot açò gràcies a un mètode de treball que s'ha utilitzat fins a l'actualitat en aquest Projecte que implica als xiquets en la recerca i en la conservació del patrimoni.

En la signatura d'aquest conveni van estar presents Enrique Martín, d'Ibidem i Fernando García, fundador del Projecte Pusol.

• Ibidem i Projecte Puçol signen un conveni de col•laboració