Abraçades cap a la tradició il•licitana

24-09-2016

El Museu Escolar de Puçol rep la visita dels xiquets de la Fundació "Un Abrazo de Luz", els qui han après els valors de la cultura il·licitana.

Aquest matí de dissabte, vint-i-vuit xiquets d'entre quatre i dotze anys de la Fundació "Un Abrazo de Luz" han acudit al Centre de Cultura Tradicional, per a conèixer i aprendre les històries i anècdotes que guarda l'exposició de la mà del seu fundador Fernando García.

El recorregut guiat pel museu ha començat per la recreació del típic habitatge de camp del passat segle i dels oficis més tradicionals, i ha continuat pels comerços emblemàtics de la ciutat, passant pel jardí i l'hort ecològic. Els xicotets han quedat fascinats amb les explicacions de com era la vida quotidiana d'antany, sobretot amb l'espai que recrea l'escola dels anys cinquanta.

La Fundació "Un Abrazo de Luz" du a terme un projecte pedagògic basat en la formació i benestar del xiquet, a afavorir la seua estabilitat. A més de l'enfortiment de la personalitat i el reforç escolar que aplica, el seu equip també gestiona activitats d'oci i de temps lliure, tals com la visita al Museu Escolar de Puçol. Aquest companyerisme entre la fundació i el museu parteix que ambdues entitats, encara que de diferent naturalesa, persegueixen les mateixes finalitats en els seus respectius projectes pedagògics, sent l'eix d'ells l'educació i la felicitat del xiquet.

El Museu Escolar de Puçol continua amb la seua habitual cooperació amb associacions i fundacions, per a afavorir l'accés de tot el públic a la cultura i arrels il·licitanes.

• Abraçades cap a la tradició il•licitana