El Museu Escolar de Puçol homenatja als professors en el Dia del Mestre

Dilluns que ve 27 de novembre a les 10:00 hores, el Museu Escolar de Puçol celebra el Dia del Mestre  amb professors jubilats de tota la ciutat

Què hauria sigut del Projecte Pedagògic de Pusol sense tots els mestres que han passat per la partida rural al llarg d'aquests cinquanta anys? El Museu Escolar de Pusol pretén homenatjar la importantíssima labor del professor en el Dia Nacional del Mestre, convidant als mestres jubilats de la ciutat d'Elx i voltants a passar un bon matí en el Museu, envoltats dels alumnes de la seua escola.

Gràcies a la col·laboració d'Autocars El mi-Sol, els convidats a les 9:30 hores un autocar del mi-Sol arreplegarà als convidats en el MAHE (Museu Arqueològic i d'Història d'Elx - Carrer de la Diagonal del Palau, 7) i els acostarà al Museu Escolar de Pusol, l'equip del qual els donarà la benvinguda a les 10:00 hores. Després començarà l'activitat, amb els alumnes de l'escola exercint de guies i explicant als mestres l'exposició del Museu. Després d'un descans i d’un esmorzar gràcies a la col·laboració de Grup Passarel·la i del Forn de les Baies, els convidats experimentaran els tallers de trenat de palma blanc i de jocs tradicionals, sempre disfrutant de la companyia dels alumnes del col·legi.

Si has sigut mestre, si vas dedicar la teua vida a l'ensenyament, si enyores les aules, si et ve de gust tornar a passar un matí entre alumnes... Celebra el Dia del Mestre al Museu Escolar de Puçol!

T'esperem el dilluns 27 de novembre a les 10:00 hores (confirmar assistència 966 630 478 o comunicacion@museopusol.com).

• El Museu Escolar de Puçol homenatja als professors en el Dia del Mestre