El Museu Escolar de Pusol celebra l'aniversari del reconeixement atorgat fa nou anys per la UNESCO, en incloure el seu projecte educatiu-museístic en el Registre de Bones Pràctiques en la Salvaguarda del Patrimoni Cultural Immaterial.

Dissabte que ve 29 de setembre, l'Ajuntament d'Elx, l'Associació Centre de Cultura Tradicional Museu Escolar de Pusol i la Fundació de la Comunitat Valenciana Projecte Pusol per a l'Educació i la Cultura han organitzat un acte commemoratiu, amb el qual celebrar els nou anys que han passat des que la UNESCO incloguera al projecte educatiu-museístic en el Registre de Bones Pràctiques en la Salvaguarda del Patrimoni Cultural Immaterial.

L'acte oficial, que començarà a les 11:00 hores, comptarà amb la presència de l'Excel·lentíssim Alcalde de l'Ajuntament d'Elx Carlos González Serna, així com autoritats i institucions provincials.

Esperem poder comptar amb la seua assistència i participació.

DATA: DISSABTE 29 DE SETEMBRE DE 2018

HORA: 11:00

LLOC: instal·lacions del MUSEU ESCOLAR DE PUSOL

UBICACIÓ: Partida de Puçol, nº 8 Elx - Alacant (03296)